29 Ağustos 2018 Çarşamba

Epi Sir Ağda Bantlarını İnceledim!🌸

                  

                  Merhaba sevgili dostlar, sizlere aslında hiç ummadığım bir ürününün bana nasıl blog açtıracak memnuniyeti bıraktığını anlatacağım. Bildiğiniz üzere Epi, tüm Bim’lerden temin edebileceğiniz bir ürün. 41’li set halinde olan bu ağda bantları 20 adet kol,bacak ve vücut bandı, 8 adet yüz bandı, 8 adet koltuk altı ve bikini bölgesi bandı son olarak 5 adet temizleme mendilinden oluşmakta. İçeriğinde aloe vera bitkisi var ve hassas ciltler için uygun. Ben ürünü ilk olarak yüzümde dudak üstü bölgemdeki tüylerimden kurtulmak için kullandım. Yüz bantları başarılıydı. Şaşırtıcı derecede uyguladığım bölgede en ufak bir tüy bırakmadı. Şaşkınlıkla aynada tüy aradım ancak bulamadım. Büyük bir mutlulukla koltuk altı bölgeme geçtim ancak koltuk altı bantlarını çok küçük bulduğumdan dolayı vücut bandını ortadan iki parçaya kestim ve o şekilde kullandım. Gerçekten bu kadar etkilendiğim bir ürün olmamıştı. Bazı kısımlarda kalan minik tüylerimi de koltuk altı bandı ile tam olarak tüyden arındırdım. Son olarak bir adet temizleme mendili ile ağdayı uyguladığım bölgelere sürdüm ve kokusu da çok güzeldi. Şimdiye kadar uygun fiyatlı kullandığım Vivet’in pabucunu dama atıp, Epi’ye hoşgeldin diyorum. Bir de söylemeden geçmeyeyim yüz bandını yine yatay şekilde ortadan ikiye ayırarak kaşlarınızın çevresini kalem yardımıyla çizerek çizdiğiniz bölgenin dışındaki tüyleri temizleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sephora Kiss Me Gloss İncelemesi💋

                                       Herkese merhabalar, bu yazımda sizlere tüm yaz boyunca vazgeçilmezim olan, çantamdan hiç ayırma...