2 Eylül 2018 Pazar

Victoria’s Secret Velvet Petals Mist&Lotion Önerisi!🌸


                       Herkese merhaba, başlıktan da anlaşıldığı üzere bu bir öneri! Eminim ki Victoria’s Secret mağazasına girip ya da online sayfasından sipariş vereceğimiz zaman acaba hangi kokuyu alsam sorunsalını hepiniz yaşıyorsunuzdur. Ben şimdiye kadar Amber, Midnight ve Coconut kullandım. Coconut Passion da önerebileceğim kokulardan evet gayet başarılı. Ancak ben Velvet Petals ikilisinden çok memnun kaldım.

         

                          Kokunun içeriğinde tatlı badem ve sandal ağacı bulunuyor ancak hiç öyle baharatlı gibi şeyler gelmesin aklınıza. O kadar tatlı bir kokusu var ki, duştan sonra vücuduma sürmezsem rahat edemediğim bir ürün haline geldi. Cildi yumuşacık yapıyor ve kalıcı bir koku bırakıyor. Losyonundan uzun süreli bıraktığı kokusundan, verdiği o temizlik hissiyatından bıraktığı yumuşacık etkiden çok memnun kaldım.


                    Body mist losyonuyla kullanılmadığında maalesef çok kalıcı bir koku bırakmıyor. Ancak buğday tenliyseniz cildinize çok yakışacak bir koku. Losyonla destekleyerek kalıcılığını arttırabilirsiniz. Kesinlikle önerdiğim bir koku. Kafanızda soru işareti varsa umarım bunu az da olsa giderebilmişimdir. Başka ürün önerilerinde buluşmak dileğiyle..🌸🎉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sephora Kiss Me Gloss İncelemesi💋

                                       Herkese merhabalar, bu yazımda sizlere tüm yaz boyunca vazgeçilmezim olan, çantamdan hiç ayırma...