6 Eylül 2018 Perşembe

Morfose İki Fazlı Saç Kondisyoneri İncelemesi💧


             
                        Merhaba sevgili arkadaşlar, bu yazımda yine bir saç bakım ürünü ile sizlerleyim. Morfose İki Fazlı Saç Kondisyoneri’ni inceledim aylarca kullandım. Saçlarım çok fazla oreal ve boya işlemi gördü bu nedenle aşırı kuru ve bakımsız bir hal aldı. Bu ürün tanıştıktan sonra günlük kurtarıcım haline geldi. Evet günlük kullanıma uygun olan bu ürünü saçımı her kuru hissettiğimde sıkıp taradım. Zaten ürünü çalkalayıp saça eşit şekilde püskürtür tarayınca farkı direkt anlıyorsunuz. Benim saçlarımı yumuşacık yapmaya yetti. Eğer siz de saçlarınızın birbirine girmesinden çok şikayet ediyorsanız ve nemini kaybettiğini düşünüyorsanız muhteşem kokulu bu ürünü sizlere öneriyorum. Benim için başarılı bir saç açıcı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sephora Kiss Me Gloss İncelemesi💋

                                       Herkese merhabalar, bu yazımda sizlere tüm yaz boyunca vazgeçilmezim olan, çantamdan hiç ayırma...